Η ελληνική εταιρεία Blueground έχει εξελιχθεί σε ένα από τα πιο επιτυχημένα παραδείγματα επιχειρηματικότητας στη χώρα. Ξεκίνησε από την ιδέα να προσφέρει πολυτελή επιπλωμένα διαμερίσματα σε επαγγελματίες και ταξιδιώτες μεγάλων πόλεων, και κατάφερε να μετατραπεί σε ένα παγκόσμιο δίκτυο που λειτουργεί με επιτυχία σε πολλές χώρες.
Blueground: Όλα ξεκίνησαν από μία απλή ιδέα
Η Blueground ιδρύθηκε από τον Αλέξανδρο Χατζηελευθερίου και το όραμά του ήταν απλό αλλά πρωτοποριακό: να δώσει στους επαγγελματίες και τους ταξιδιώτες τη δυνατότητα να διαμένουν σε σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα διαμερίσματα, παρακάμπτοντας τις δυσκολίες της μακροχρόνιας μίσθωσης ή των πολυδάπανων ξενοδοχείων. Ο Άλεξ Χατζηελευθερίου, μετά από πολλά χρόνια που ταξίδευε για επαγγελματικούς λόγους, είχε βιώσει από πρώτο χέρι την ταλαιπωρία να βρίσκει κάθε φορά το κατάλληλο κατάλυμα που θα τον στέγαζε για μερικούς μήνες. Έτσι, έκανε το δικό του ζητούμενο, επιχειρηματική ευκαιρία. Σήμερα, η Blueground διαθέτει χιλιάδες διαμερίσματα σε 31 πόλεις στον κόσμο, όπως η Νέα Υόρκη, το Παρίσι, το Ντουμπάι, και το Λονδίνο.
Πώς η Blueground ‘Εγινε Κερδοφόρα και Επιτυχημένη
Η επιτυχία της Blueground βασίζεται στη στρατηγική αξιοποίηση της τεχνολογίας και στην ικανότητά της να προσαρμόζεται στις ανάγκες του σύγχρονου ταξιδιώτη. Μέσω μιας εύχρηστης πλατφόρμας και εφαρμογής για κινητά, οι πελάτες μπορούν να κάνουν κρατήσεις, να πληρώνουν και να διαχειρίζονται το διαμέρισμά τους, κάνοντάς τη διαμονή τους εύκολη και χωρίς άγχος.
Η εταιρεία, επιπλέον, έχει επικεντρωθεί στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη, με υψηλής ποιότητας υπηρεσίες, όπως καθαρισμό, υποστήριξη 24/7 και γρήγορη υποδοχή πελατών. Παράλληλα, ακολουθώντας τις τάσεις του σύγχρονου τρόπου ζωής, η Blueground προωθεί την ιδέα του “ψηφιακού νομάδα”, επιτρέποντας στους πελάτες της να αλλάζουν εύκολα διαμερίσματα και πόλεις, διατηρώντας την ίδια ποιότητα εξυπηρέτησης σε όλο τον κόσμο.
“Σαν το σπίτι σας αλλά… καλύτερα!”
Η Blueground έχει σήμερα ένα εκλεκτό δίκτυο χιλιάδων ποιοτικών κατοικιών σε περιζήτητες γειτονιές σε όλο τον κόσμο, που προσφέρονται για διαμονή τουλάχιστον έναν μήνα. Η πλατφόρμα της παρέχει μια πλήρως ψηφιοποιημένη εμπειρία με υποστήριξη όλο το εικοσιτετράωρο και πρόσβαση σε καθημερινές ανάγκες όπως παράδοση ειδών παντοπωλείου, υπηρεσίες ευεξίας και πολλά άλλα ακόμα. Σύνθημα της επιχείρησης είναι «σαν το σπίτι σας αλλά καλύτερα».
Blueground: Επιτυχημένο Παράδειγμα Νεοφυούς Επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα
Η Blueground αποτελεί παράδειγμα του πώς μια ελληνική startup μπορεί να μετατραπεί σε παγκόσμιο success story, ακολουθώντας ένα καλά μελετημένο επιχειρηματικό μοντέλο, με έμφαση στην καινοτομία και την εξυπηρέτηση πελατών. Η πορεία της εταιρείας δείχνει ότι με τη σωστή στρατηγική και τολμηρές αποφάσεις, ακόμα και μια επιχείρηση από την Ελλάδα μπορεί να διεκδικήσει μερίδιο στην παγκόσμια αγορά. Σήμερα, η Blueground διαθέτει χιλιάδες διαμερίσματα σε πάνω από 15 πόλεις ανά τον κόσμο, όπως η Νέα Υόρκη, το Παρίσι, το Ντουμπάι, και το Λονδίνο.